رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیریم

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیریم

عزت‌الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مجمع عمومی عادی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی بیان کرد: جنگ اقتصادی ساز و کار خاص خود را دارد.۸ سال گرفتار دولتی بوددیم که در بهترین حالت می توان گفت بدون اطلاعاتی در زمین دشمن بازی کردند.
وی گفت: دولت جدید کار خود را آغاز و امیدوار هستیم مشکلات حل شود زیرا این بی نظمی ها قابل قبول نیست.
تالارپشتی با اشاره به اتاق بازرگانی، تصریح کرد: زمانی که به عملکرد اتاق بازرگانی نگاه کنیم می بینیم این عملکرد در حوزه صادراتی ضعیف است . درست است که مواد اولیه باید وارد شود اما بهتر است واردکنندگان نیز به سمت تولید در داخل بروند.
وی افزود: تاکید بنده آن است که در شرایط فعلی و باید آرایش جنگی به خود بگیریم برای آن مدل ارائه دهیم، درنتیجه هر مجموعه ای باید کار خود را به درستی انجام دهد.
به گفته رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، امروز باید از ظرفیت های پیمان شانگهای استفاده کنیم. درواقع باید از ظرفیت های داخلی خودمان در کنار چنین مواردی در بخش معدن، نفت و پتروشیمی استفاده کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: مجلس برای حل مشکلات در کنار واردکنندگان خواهد بود و در این زمینه طی هفته های آتی جلسه ای با وزیر صمت در مجلس با حضور رییس انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران خواهیم داشت تا درخواست ها به صورت کامل منتقل و راهکارها اجرایی شود.
انتهای پیام/



WhatsApp chat