رییس انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران: انجمن به دنبال حل مشکل واردکنندگان است

رییس انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران: انجمن به دنبال حل مشکل واردکنندگان است

مجمع عمومی عادی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران، شامگاه چهارشنبه ۲۳ آذر ماه با حضور هیات مدیره و اعضای انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران، پرهام رضایی رییس انجمن در ابتدا با اشاره به اقدات صورت گرفته از اردیبهشت ۹۸ همزمان با آغاز کار انجمن تا به این لحظه ارائه کرد.
رضایی افزود: امروز انجمن ۵۰ عضو دارد و پیش بینی می کنیم این رقم به ۱۰۰ شرکت برسد، البته شیوع کرونا باعث شد تا تعداد جلسات برگزار شده کاهش پیدا کند.
به گفته وی، اولین اقدام انجمن تشکیل کمیته ارزی بود تا مسائل مربوط به ارز حل و مشکلات از میان برداشته شود.
انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی استان تهران با برگزاری جلسات مختلف از جمله با تعزیرات شهرری،‌سازمان صمت و… به دنبال رفع موانع است و پیشنهاد میز واردات در وزارت صمت را مطرح کرد که در زمان معاونت قبادی با موافقت همراه شده است.
رییس انجمن در ادامه بیان کرد: جلساتی با دایره ارزی بانک مرکزی نیز برگزار شده است. همچنین درباره رتبه بندی نیز با شرکت برهان تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم.
درواقع انجمن در تلاش است با امضای تفاهم نامه هایی با ارگان ها و سازمان های مرتبط، مشکلات مربوط به وارد کنندگان را حل کند.
رضایی با اشاره به موضوع آموزش، گفت: از هفته آینده ۲ تا ۳ کلاس آموزشی خواهیم داشت که به صورت آنلاین در حوزه های گمرک، صادرات و … برگزار می شود.در تلاش هستیم تعداد کلاس ها تا پایان سال به ۱۰ الی ۱۵ مورد برسد.
وی در بخشی دیگر با اشاره به خدمات انجمن ، بیان کرد: حل مشکلات گمرکی، ایجاد اورژانس واردات و… از خدماتی است که انجمن به اعضای خود ارائه داده است.
هرچند تاسیس انجمن مصادف با شیوع کرونا بود، اما هیات مدیره در تلاش است تا اقدامات با سرعت بیشتر در راستای رفع موانع انجام شود.

انتهای پیام/



WhatsApp chat