راه‌کار مبارزه با کرونا تعطیلی واحدهای اقتصادی نیست

راه‌کار مبارزه با کرونا تعطیلی واحدهای اقتصادی نیست

به گزارش انجمن وارد کنندگان مواد شیمیایی استان تهران  به نقل از خبرگزاری مهر: جهانگیری در سخنان اخیر خود عنوان کرد: به منظور کاهش ابتلا افراد به ویروس کرونا اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور به امری ضروری تبدیل شده است. در همه کشورهای جهان ویروس کرونا شیوع پیدا کرده اما هر کدام برای مقابله با آن سیاستی متفاوت را در پیش گرفته‌اند.
اما این سیاست که بخش اقتصادی و اصناف کشور را تعطیل می‌کنند به هیچ عنوان عادلانه نیست، در شرایط اقتصادی سخت و طاقت فرسا امروزه تعطیلی کسب و کارها علاوه بر آسیب به زندگی روزانه مردم اقتصاد کشور را هم از می‌پاشد. تنها راه مقابله با ویروس کرونا تا زمانی که دارو و درمان قطع برای آن کشف شود می‌تواند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی باشد نه تعطیلی کسب و کارها و اصناف!

جهانگیری در ادامه افزود: در صورتی که وضعیت از این شدیدتر و حادتر شود مجبور هستیم به سمت تصمیمات کلان ملی ستاد کرونا برویم و تعطیلی واحدهای صنفی را اعمال کنیم که با این اقدام ضرر و لطمه تعطیلی به خود اصناف باز می گردد به همین دلیل از تمامی اصناف در سراسر کشور می‌خواهیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع این کار شوند.



WhatsApp chat